Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Sara - 26 maj 2008 22:18



Ja, kanske det blir det på torsdag.


M och R hade tydligen sagt till C att de kunde

vara barnvakt nån kväll här i veckan.

Kan tänka mig att de anser att vi borde vårda

vårt förhållande lite =P

Hursomhelst Ska det bli mysigt...

Var ju ett tag sedan vi var ute

ENSAMMA *L*


Emlan är badad och nattad. Jag har hängt här vid datorn

mest hela kvällen, medan C har spelat ps3.

Imorgon ska han och R ev. åka iväg och kolla

på färg bl.a Och jag ska storstäda! Mamma kanske

kommer hit och underhåller Emmy medans...


Kl. 16 har vi tvättid. Nästan lika välbehövligt som

städningen. Emmy har snart helt slut på rena,

långärmade bodys..=/


Nu har jag en hemsk halsbränna

efter tre stora koppar kaffe, en "Mars"

och en skitstark öl-korv.

Ja, som ni märker har jag inte hållit mig

till någon speciell sund kost...Eller jag FÖRSÖKTE

faktiskt i morse, då jag åt lätt-keso och makrill.

Borde ju ha gått bra, kan man tycka. Närå..

Då uppäckte jag tårtan som var kvar sedan gårdagens

morsdag-firande..Och Vips,hade jag tryckt i mig en inte

allt för blygsam bit.

Det var den måndagen det!  *s*


Erika: Vad kul att du läser...Ska kika förbi din blogg nu =)


Nä..nu säger jag GodNatt!







Av Sara - 26 maj 2008 19:31



Jorå..hyfsat nöjd med

denna måndag iaf!


C åkte ner på stan på förmiddagen.

han klippte sig, samt uträttade några

ärenden. Efter lunch var det min tur att

åka iväg. Till skolan.

Träffade Pernilla och Jenny.

Räknade lite och

pratade m. lärarna om vidare studier.

All good.


Sedan drog jag vidare till BirstaCity.

Handlade kylskåpsmagneter och lite

pysselgrejor på Panduro.

Mötte även upp M, som tog en

shoppingrunda med mig under sin lunch.

Vi fyndade 2 koftor var, på GT =)


Nu ska jag ta ett bad med Emmy...


........

Av Sara - 26 maj 2008 10:24



Jag skriver tydligen väääärldens

tråkigaste blogg.

Resultat: mindre och mindre besökare

enligt statistiken.


Ja men nu är det så att det inte blir

mer spännande än så här

då man går i skola(minimalt),jobbar

samt är mammaledig till en snart

10 mån. gammal bebis.

Detta är min vardag...Varken mer eller

mindre. And I love it! =)


Morsdags-firande igår. Trevligt.

Jag fick ju två par örhängen i förskott

och igår fick jag parfymen jag önskat mig.

DKNY´s  Charmingly Delicious Red.


På kvällen kom M & R hit och hämtade oss-

Grillning i Matfors. Godis och mat i massor.

Och en omgång "Chicago". Nice!


later.......



Ovido - Quiz & Flashcards