Alla inlägg den 31 maj 2008

Av Sara - 31 maj 2008 21:59



jag mumsar ölkorv!


fam. Nordström-Engström =)


Emmy och faster Malin


 *

...och här kommer några bilder fr. vår nya lägenhet:





***


Jaa.. det var nog allt för idag...

Herrå!!


Av Sara - 31 maj 2008 21:57



Emmy, bredvid födelsedagsbarnet Nils!


Årets nakenchock =P Jag och Emlan tar ett kvällsbad!



***

Av Sara - 31 maj 2008 21:52



Idag har jag och Emmy varit på kalas

hos Nils och hans mamma Ella(min gamla

barndomskamrat)och hans pappa jens.


Jättetrevligt. Många jag kände, och gott fika =)

Emmy fick en beundrare. Världens sötaste Noel.

Nått år äldre än henne och ganska blyg. Men

han nickade då hans farmor frågade om han

tyckte att Emmy var fin, samt att han plockade

upp Emlans leksaker som hon envisades med att

kasta ner från bordet otaliga gånger..hehe.


Imorgon blir det middag i Matfors. Ska bli kul att

träffa alla!


Tulay: ja om det är 7 kryddor, som är er

restaurang så..=) Grymt god mat!!


/S



Ovido - Quiz & Flashcards