Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Sara - 22 maj 2008 21:23


Idag har det fixats och handlats.

C har stått för fixandet, och jag för

handlandet av diverse matvaror,

blöjor, skurmedel mm., och en VILEDA-mopp

med tillhörande hink, och en liten mini-mopp

"for kids". Sött...Mycket lyckat försäljningsknep.


Emmy är förkyld, och fick sällskap av mamma-

mormor, medans jag handlade och C var borta.

Hoppas hon blir bättre snart..stackars liten.


M & R kom hit en sväng i kväll.

M har hjälpt C i gamla lägenheten,

samt kört bort en massa bråte etc.

L och "T" kom och hälsade på precis

då de tidigare nämda var på väg hem.

Alltid trevligt med besök! =)


Nu är jag nybadad

Imorgon ska jag fortsätta att packa upp

medan C fortsätter med garderober

och dörrfoder. Och sedan ska jag nog

på AfternoonTea med M. Nice! =)


Dagens  bilder:





**************************


Ovido - Quiz & Flashcards