Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Sara - 15 maj 2008 16:47



...igen! Emmy sover middag, och C har åkt upp

till lägenheten igen, för att måla det sista.

Nu är tapetseringen klar iaf. Ska bli spännande att se.


Jag fick en tidig Morsdags-present idag! =)

Två par örhängen, som jag sagt att jag

tänkt köpa själv. Verkligen snällt..

speciellt med tanke på att han köpt

ett till paket, som jag ska få

då det är Morsdag på riktigt.


Salladen var kanongod btw.

Med vitlöksdressing! *s*



Nä, nu ska jag testa mina nya örhängen =)

Hej,så länge!


***


Av Sara - 15 maj 2008 13:41


..dax för sallad. Och så ska jag komma ihåg att

ta mina vitaminer. Började med järn-

tabletterna imorse också.


Kaffe-intaget har dock varit lite i överkant

även idag...Men men...


C är i Birsta..Emmy ligger och sover.

Och jag ska, som sagt var

käka lite nu.


Återkommer.

hej

Av Sara - 15 maj 2008 12:04


Ingen skola för mig idag, hm...Jag vill hellre vara

hemma och mysa med Emmy =)

Kan ju aldrig vara fel att vilja vara

med sin dotter *L*


Har mensvärk också....usch.

Har jag inte haft sedan

nov-07, så det känns lite ovant. =P


 

Här kommer dagens Emmy-bilder iaf


 



*******

Ovido - Quiz & Flashcards