Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Sara - 6 maj 2008 20:27



Ja...idag ringde dom fr. VC iallafall. Det hade visat sig att jag hade

en kraftig bakteriell infektion; stafylokocker...Och läkaren ansåg att jag

borde äta pencillin några dagar till.Inget jobb denna vecka alltså-


Sedan ringde min andra läkare...den som fixat så jag fått ta en massa

prover ang. min trötthet,viktnedgång etc.

Proverna var bra..förutom att det var nått med mina järndepåer,

så nu ska jag äta järn-tabletter för fulla muggar =P


Annars har dagen varit ganska angenäm...Tidig lunch, sedan for vi till

vår nya adress. Pratade m. målarna, och dom kunde tapetsera redan

nästa vecka. Sedan for vi till Matfors, och beställde tapeter, på MatforsFärg...

Nu händer det grejer!! =) Imorgon ska vi ev. flytta lite saker från den här lägenheten till den nya.


Nä..vilket trist inlägg..Nu ska jag betala tillbaka på skatten hade jag tänkt...Nästan mer trist än inlägget här...Hursomhelst är det

bra att få det undanstökat på en gång..och medans jag har pengar kvar *s*


Hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards