Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Sara - 16 maj 2008 22:18


Eller? Jo, jag är ju alltid

´in love....=)


Var på AfternoonTea m. K, som sagt.

Gudomligt gott! Åt scones, marmelad,

creamecheese,gurka,brieost,kex,färsk

ananas,jordgubbar etc. Drack jordgubb-

och-gräddThé till...Proppmätt, kan jag lova!


Sedan gick vi på stan en sväng i hopp om

att allt vi stoppat i oss skulle lägga sig lite.

K köpte ett par solglasögon. Jag köpte

hårnålar,hårsnoddar,hårband...ja allt för

att försöka få nån jävla ordning på mitt

svintoliknande,sönderfärgade skatbo!


Ikväll har M,R och Milton varit barnvakt

medan jag och C for upp till nya lghten

en sväng. Emmy somnade strax

efter 17....Bådar alltså inte gott. Hon

lär ju vakna tiiidigt! *L*


Imorgon är det F-day...alltså

"flyttdagen" =P Försökte vara fyndig där,

eller nått..hehe. *trött*

Hursomhelst så ska det blir kul att

äntligen få flytta in på nya adressen.

Och nu är det ju nytapetserat i vardagsrummet

och i vårt sovrum iaf. Resten får vi fixa sedan.

Lite separationsångest har jag såklart..från den

här lägenheten. Här har jag ju bott de senaste

7 åren av mitt liv liksom...Men nu får man "bo in sig" uppe

i G-Holm istället, så blir det nog bra där också!


Min hårt arbetande sambo:



Av Sara - 16 maj 2008 12:08


Här kommer två halvdåliga bilder

på mig, och mina nya örhängen





..........


och en bild på Emmy, förstås =)



***********************************


Ska fika med K i eftermiddag iaf. Vi ska gå på

AfternoonTea på Charm.

Det är grymt gott det!


Återkommer


Av Sara - 16 maj 2008 08:16



...Ja. Emmy vaknade kl. 07.00 idag. Kanske ska

försöka vila lite till om en stund. C ska åka upp till

lägenheten nu. Själv laddar jag med kaffe.

Min mage gör jätteont...Ska ta några Ipren

tror jag. Och så ska jag börja packa förstås =)


Dagen idag?

Ska ringa K sedantror jag..

Ikväll ska vi väl fortsätta packa.

Och tvättid har vi också.


later.....

Ovido - Quiz & Flashcards