Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Sara - 13 maj 2008 21:46


Ikväll unnar jag mig

majscrackers, brie-ost och vindruvor

framför tv:n till DH, och med nya

numret av Cosmopolitan på bordet.

DET, mina vänner, är vardagslyx

för en trött mamma! =)


Emmy sover sött..C står i duschen, och

jag har hunnit med att både handla och tanka.

Ännu en dag lider mot sitt slut..

Och efter några vindruvor till

ska även jag ta en dusch, innan jag säger god natt.


................



Av Sara - 13 maj 2008 19:57


Ånge idag. Riktigt trevligt faktiskt.

Våfflor m. hallonsylt och grädde till lunch!


Nu: hemma..Jag och Emmy har haft en jättemysig

kväll. Snart dax att natta henne.

C kommer nog snart hem efter en heldag

uppe i Gholm.

Då ska jag åka och handla, och tanka...



Gott med kex!




mamman och Emlan


.........................................

Ovido - Quiz & Flashcards