Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Sara - 21 maj 2008 21:24



Finally!


Nu är flytten klar...Och vi är Granloholms-bor. Trodde man

aldrig! Men vi trivs verkligen jättebra!  =)

Äntligen Internet igen. Har haft lite abstinens

från bloggandet, fast vi har haft ganska fullt upp med

flytten, och allt stök för att komma i ordning här.


Ikväll har  M & R och jag, C och Emmy.firat min underbara svärmor.

En tidig Morsdagsmiddag på Tandori, eftersom

hon drar till Kreta imorgon.

Jättetrevlig kväll med tre-rättersmiddag.

Jag har käkat följande:

Förrätt: Tomatsoppa med vitlök

Varmrätt: TandoriHouse Specialgryta

                m. TikkaMasala-sås,saffransris

                och vitlöksbröd till.

Efterrätt: En gudomlig Cappuchino!


Resultat: Proppmätt, men mycket belåten!


********************************


Nu ska jag sätta mig och betala några räkningar.

Inte så kul , men skönt då det är gjort!


Maijsan: Ja, bilder kommer inom kort =)

Lotta: Klart ni ska. Vi måste höras nått snart =)


Hejdå!






Ovido - Quiz & Flashcards