Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Sara - 30 maj 2008 21:48



haha...min svägerska(som det så vackert heter)

tycker tydligen att jag "legat av mig" beträffande

bloggandet. Så därför tar jag tag i detta nu! =P


Nu är lägenhetsaffären äntligen avslutad...i hamn...ja

kalla det vad Ni vill. Var på banken idag. Lämnade över alla

nycklar...Och snart får vi en trevlig summa pengar insatta

på kontot ;)


Funderar på att åka till Norge v. 29, då jag är långledig.

Vore mysigt. Har varit där två somrar i rad nu.

Och det skulle vara kul att ta med Emmy dit också!

Ikväll fick vi besök av Acke och Jenni.

-var ett tag sedan vi sågs.


Imorgon är det dags för kalas, som sagt.

Blir säkert skoj.

Och gårdagskvällen var utmärkt.(Tack M&R för barnpassningen) 

Världens godaste mat: förrätt: grillad hallumi m. tomater

och pitabröd, för mig. C tog fårostrullar.

Till varmrätt åt vi båda, oxfilémedaljonger med rödvinssås,

klyftpotatis, tzatsiki och turkisk salsa. Himelskt gott!

Och jag avslutade med en cappuchino förstås =)


Proppmätta och mycket belåtna, gick vi sedan på bio

och såg IndianaJones ...Det var helt ok.

...ja just ja...Köpte ju en ny tröja igår ...och ett par nya skor ;)

Vi gick i Birsta hela eftermiddagen typ..hehe.


Nu har jag uppdaterat lite iaf =)


Bye bye


Ovido - Quiz & Flashcards