Direktlänk till inlägg 16 maj 2008

friday, I´m in love

Av Sara - 16 maj 2008 22:18


Eller? Jo, jag är ju alltid

´in love....=)


Var på AfternoonTea m. K, som sagt.

Gudomligt gott! Åt scones, marmelad,

creamecheese,gurka,brieost,kex,färsk

ananas,jordgubbar etc. Drack jordgubb-

och-gräddThé till...Proppmätt, kan jag lova!


Sedan gick vi på stan en sväng i hopp om

att allt vi stoppat i oss skulle lägga sig lite.

K köpte ett par solglasögon. Jag köpte

hårnålar,hårsnoddar,hårband...ja allt för

att försöka få nån jävla ordning på mitt

svintoliknande,sönderfärgade skatbo!


Ikväll har M,R och Milton varit barnvakt

medan jag och C for upp till nya lghten

en sväng. Emmy somnade strax

efter 17....Bådar alltså inte gott. Hon

lär ju vakna tiiidigt! *L*


Imorgon är det F-day...alltså

"flyttdagen" =P Försökte vara fyndig där,

eller nått..hehe. *trött*

Hursomhelst så ska det blir kul att

äntligen få flytta in på nya adressen.

Och nu är det ju nytapetserat i vardagsrummet

och i vårt sovrum iaf. Resten får vi fixa sedan.

Lite separationsångest har jag såklart..från den

här lägenheten. Här har jag ju bott de senaste

7 åren av mitt liv liksom...Men nu får man "bo in sig" uppe

i G-Holm istället, så blir det nog bra där också!


Min hårt arbetande sambo:



 
 
Lotta

Lotta

17 maj 2008 13:19

Då måste vi få komma och hälsa på ;)

http://ecin.blogg.se

 
Maijsan

Maijsan

19 maj 2008 12:42

oh va roligt de ska bli att få se bilder på lägenheten, för de kommer väl?? :) ha en fortsatt bar dag. KRAM!

http://mmmaijsan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards