Direktlänk till inlägg 26 maj 2008

restaurang-besök och bio?

Av Sara - 26 maj 2008 22:18



Ja, kanske det blir det på torsdag.


M och R hade tydligen sagt till C att de kunde

vara barnvakt nån kväll här i veckan.

Kan tänka mig att de anser att vi borde vårda

vårt förhållande lite =P

Hursomhelst Ska det bli mysigt...

Var ju ett tag sedan vi var ute

ENSAMMA *L*


Emlan är badad och nattad. Jag har hängt här vid datorn

mest hela kvällen, medan C har spelat ps3.

Imorgon ska han och R ev. åka iväg och kolla

på färg bl.a Och jag ska storstäda! Mamma kanske

kommer hit och underhåller Emmy medans...


Kl. 16 har vi tvättid. Nästan lika välbehövligt som

städningen. Emmy har snart helt slut på rena,

långärmade bodys..=/


Nu har jag en hemsk halsbränna

efter tre stora koppar kaffe, en "Mars"

och en skitstark öl-korv.

Ja, som ni märker har jag inte hållit mig

till någon speciell sund kost...Eller jag FÖRSÖKTE

faktiskt i morse, då jag åt lätt-keso och makrill.

Borde ju ha gått bra, kan man tycka. Närå..

Då uppäckte jag tårtan som var kvar sedan gårdagens

morsdag-firande..Och Vips,hade jag tryckt i mig en inte

allt för blygsam bit.

Det var den måndagen det!  *s*


Erika: Vad kul att du läser...Ska kika förbi din blogg nu =)


Nä..nu säger jag GodNatt!







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards