Alla inlägg den 1 november 2008

Av Sara - 1 november 2008 08:09



Usch...idag är det kallt, fastän vintern 

knappt har börjat! Är väl bara att vänja sig nu.


Helg var det ja...Sovmorgon till 7...lyxigt värre, hehe.

Inte ett dugg upplagd för plugg, men jag antar att jag

måste! Handla måste jag också göra idag. Ska passa på

att åka till Ica Maxi, om jag får barnvakt.

Tvätta, ska jag också. En helt vanlig helg, med andra ord =P

På måndag och onsdag nu till veckan ska jag jobba iaf.

Dagpass. Blir bra tror jag..Kanske slipper den konstiga

migränen om jag inte jobbar så många nätter!?


Nu ska jag kolla om inte Christian ska kliva upp snart =P

Han ska väl iväg om ett tag antar jag..

Så kanske jag hinner få lite sällskap då jag dricker den

tredje koppen av mitt morgonkaffe. =)

later...



Ovido - Quiz & Flashcards