Alla inlägg den 14 november 2008

Av Sara - 14 november 2008 21:41



Efter en seg dag, är jag fortfarande trött,men har

hittills haft en mycket mysig kväll med Emmy och C sedan

jag kom hem ifrån jobbet. Köpte med mig ost, vindruvor,chips

och dip som jag och Christian käkat efter att Emlan somnat.

Nu sitter vi och inväntar UltimateFighter säsong 6? Eller kanske 7?

Hursomhelst är det mycket bra fredagsunderhållning, om ni frågar

mig. Lite BigBrother-stuk över det hela också...utan att vara dåligt. =)


Emmy verkar har nått konstigt m. magen iallafall. Om det är magsjuka

eller ej, kan vi inte avgöra. Men lös i magen är hon ju...

Köpte Majsgröt åt henne då jag var på Ica ikväll. Om det inte blir bättre under helgen så ska vi kontakta nån barnläkare som kan kolla upp det där...vare sig det är magsjuka

eller nån överkänslighet mot nått hon får i sig..

Nä, nu blir det tv! =)

Trevlig Helg! /S



Ovido - Quiz & Flashcards