Alla inlägg den 12 november 2008

Av Sara - 12 november 2008 08:33



Eftersom Emmy inte kan skriva själv ännu

så ser jag det som mitt ansvar att förmedla

hennes önskelista i år ;)


*presentkort på P.O.P, NameIt/Exit,HM, eller kanske BarnensHus

*en rosa BobbyCar

* grejor till rummet, typ tavlor etc.

*kläder...strl. 86-92

*MyLittlePony

*såpbubblor

*badrock

.........................


Idag är Emmy hemma. Har käkat frukost nu. Hon är glad och

pigg verkar det som. och har inte bajsat sedan igår på dagis.

Jag pratade nyss med BVCsköterskan. Hon sa att hon inte

tyckte att det verkade som magsjuka. Vi ska testa att ge

Emmy mer mjölk nu då hon är hemma, och se vad som händer.

Ska kontakta sköterskan igen efter helgen ifallvdet

behövs kollas upp hos nån läkare.

Annars är det tvätt som gäller idag..och plugg förstås.

Även att Jag har lyckats smitta Christian med min härliga

förkylning så vi får väl se hur det blir ikväll...

later.............................................
.

Ovido - Quiz & Flashcards