Alla inlägg den 11 november 2008

Av Sara - 11 november 2008 20:43



Min önske-önskelista ser ut typ såhär:



armband: Dior


skor: Christian Loubotin


stövlar: Ugg Ultra tall

berlock: T. Sabo


parfym: Aqualina PinkSugar


jeans: 7 for all mankind

**************************************************
******


....Annars önskar jag mig väl presentkort på

kanske MakeUpStore, MQ, Kicks eller kanske Ikea

och en sån här:  =)


..................................................
..................

Av Sara - 11 november 2008 19:44




Ja, idag fick jag sova tills klockan var halv 12! Fatta vikken lyx.

Tack snälla Christian! Tack vare sömn och en massa Alvedon

känns det lite bättre nu, men jag är fortfarande förkyld.

Jag fick sällskap av Katrin då jag skulle hämta Emmy på dagis.

Då vi kommer dit, står hon själv vid en bänk och storgråter..

Jag ropar på henne, och när hon får syn på mig sträcker hon ut

armarna, gråter ännu mer, och ropar: Maaaaamma!!

Usch...nästan så man kunde ha börjat gråta själv ju!

Tydligen hade hon varit lite ledsen hela dagen, ätit dåligt,

sovit oroligt samt bajsat ner sig även idag. När hon kom hem

åt hon en stor portion fisk och potatis, samt en macka.

Inget grin och gnäll, och inget bajs......Världens mysigaste bara.

Konstigt! Ska ringa BVC imorgon. Kanske är hon känslig mot laktos,

gluten eller nått....

Imorgon ska hon vara hemma iallafall eftersom dagispersonalen är

rädd att det är magsjuka. Tvätt och plugg står annars på

schemat. Sedan ska vi väl ut och käka och så..Nice =)


Jag har blivit av med lite av mitt sötsug nu. Det har byts ut

mot bebissug..Jo, det är sant! Jag som hela tiden sagt att jag

bara vill ha ETT barn, är nu helt plötsligt jättesugen på

att skaffa ett till, hehe. En liten lillebror eller lillasyster

till Emmy...Gud så mysigt!  Har redan börjat fundera på

olika namn etc =P Hm...ja vi får väl se vad som händer.

Snart ska jag och C kolla på film. Jag har blivit riktigt duktig

på att kolla på film nu tycker jag *s*

Ikväll ska vi se "Tropic Thunder"................................./S



Ovido - Quiz & Flashcards