Alla inlägg den 13 november 2008

Av Sara - 13 november 2008 22:21



Ja..NÅN borde säga åt mig att gå raka vägen

till sängen nu! Jag som gillar att sova. Hm..Jag är

iallafall nyduschad, och C kollar på Fringe. Katrin begav

sig hemåt så snart  den tråkiga filmen var slut. =P

Själv sitter jag mest och funderar på hur det skulle vara

att ha en liten bebis på armen igen..haha.


Emmy ska få vara hemma med Christian imorgon.

Vill att hon ska vara RIKTIGT frisk innan vi skickar

iväg henne på dagis igen.

Jag hoppas hon blir bra tills på söndag, då vi är bjudna

på Erics 1års-kalas. =) Det ryktas ju om paj och annat smaskigt

så det vill man ju inte missa, hehe.


Och nu måste jag ju passa på att gratulera min sambo

på namnsdagen ..Inte nån som kom ihåg den stackaren

idag tror jag *s*   Så: Grattis grattis Christian!

Nä, nu ger jag upp för idag...G´Natt! /S



Av Sara - 13 november 2008 20:49



Emmy sover nu. Jag ska ta ett bad. Och Christian

och Katrin sitter och kollar på film.

Jag började faktiskt också att se den, men tappade

intresset sisådär 10 minuter in i filmen...som vanligt..

för det mesta. Nähepp...Här blir det inga barn gjorda =P

Bästa att krypa ner i badet nu. Sedan ska jag soooova.

Jobbar 7.30-17 imorgon. Grispass.

Shit...Fredag imorgon ju. Redan! Fattar inte att ännu en vecka

har gått. Planer för helgen? Inga, just nu. Vore ju lite trevligt

om jag och C kunde hitta på nått mys...Men men..vi får se.


Av Sara - 13 november 2008 15:26



Uppdaterade ju inte igårkväll =/

Var på morgonpromenad med Katrin.

Sedan tvättade jag, och lekte med Emlan, som var hemma

från dagis även igår. På eftermiddagen tog hon och jag

också en promenad, så det blev 2 varv runt Sticksjön igår.

Duktigt va? hehe.  Då jag skulle natta Emmy, somnade jag

själv också. Och sov en halvtimme längre än henne imorse.*s*

Snacka om trött! Var nog för att jag fick så mycket frisk luft

under mina promenader =P

Som ni kanske förstår så blev det varken middag eller bio för

mig och Christian igår. Pga att vi båda kände oss förkylda och

hängiga...Tur att Malin har lovat att vara barnvakt nån annan

onsdag framöver. Då har vi nått att se framemot.M & R =)

**************************************************

Tisdagens bilder:

promenad runt Sticksjön





Imorse var jag på skolan. Datum för prov, och sammanställning

av betyg är spikade...Huu...Men gud så skönt om jag blir klar

med det där nu! Efter att Emlan käkat lunch hemma, begav vi

oss till BirstaCity. Handlade presenter, och kalas-outfit till

Emmy =) På P.o.P hade dom en fotograf på plats, så vi passade

på att låta Emmy fotograferas. Skönt att ha ordnat med julkort

nu. Förra året höll ju på att sluta i katastrof =P

Vi var även och hälsade på faster Malin, och Emmy sprang

kors och tvärs och ryckte lite i alla fina smycken i fasters butik,haha.

Nu ligger Emmy och sover middag. Och jag passar på att

sitta här. Potatisen kokar för fullt på spisen.

Emmy ska få kalvsylta och potatis till middag, eftersom

hon inte är helt bra i magen ännu. Verkar dock inte vara magsjuka,

utan nått annat...Men men..bäst att vara försiktig med vad hon

äter ändå. .............


Dagens bilder:

gott, och kul att käka lunch =)





Ovido - Quiz & Flashcards