Alla inlägg den 23 november 2008

Av Sara - 23 november 2008 22:23



Nu har jag lyckats få en sprängande

huvudvärk, efter några timmars panik-räknande.

Andragradsekvationer och sånt skit är INTE min grej!


Har haft mina föräldrar på besök idag. Jag bjöd på en

torr kladdkaka...Gjorde den igårkväll, och tyvärr blev

den inte alls så kladdig som receptet utlovade.

Jag försökte dölja fadäsen med en massa vanlijvisp, och

jag tror att jag lyckades ganska bra eftersom

både mamma och pappa tyckte att det var gott,hehe.

Bortskämd blev man som vanligt.*s* Pappa sponsrade mig med

pengar till min räkning från Specialläkarhuset, och mamma

köpte tidiga julklappar till Emmy då vi var på BirstaCity.

Emlan fick en klänning att ha på julafton/juldagen, handskar,

mockasiner, och en mössa. (fr. P.o.P)


Imorgon ska jag plugga på förmiddagen,och  åka till Birsta en

snabbis innan utvecklingssamtalet på Emmys dagis kl. 14.

Kl. 18 börjar mattelektionen, och då ska jag alltså vara redo

för mitt sista prov*suck*

Vill bara bli godkänd i kursen, och slippa tänka nå mer på det där!!

Nä, nu ska jag ta en dusch och sedan gå och lägga mig, så jag

är utvilad inför domedagen imorgon,hehe

Måndagar som annars är min favoritdag  ...Phö! /S


det finaste jag har <3

Ovido - Quiz & Flashcards