Alla inlägg den 5 november 2008

Av Sara - 5 november 2008 22:37



Emmy var riktigt "pappig" då jag kom hem

från jobbet. Skulle bara vara med Christian och

vägrade låta mig lyfta upp henne för att ge henne en

puss...*s* Snorig och varm var hon också. Så imorgon

är det hon och jag som håller oss hemma, medan C är på

Ryggis. Min mamma kommer hit och är barnvakt mellan 12-14.30

också, så vi kan gå på det där på sjukhuset.

Hoppas verkligen att Emlan kryar på sig. Tröttsamt att hon

ska vara sjuk hela tiden. Inatt blir det nog dåligt med sömn

kan jag tänka mig. Har fyllt upp kylen med äppledryck, lagt

fram Panodil och febertermometer. Och Christian ska få sova

i extrasängen så han orkar med morgondagen på R.I

Hm...jo men det ska bli skönt att vara ledig några dagar nu =P

Så typiskt att det alltid ska vara NÅTT. Men mest synd är det

förstås om Emmy, som aldrig får vara frisk =/ Lillpluttan.


Katrin var hit en sväng med en film som hon lånat, plus att hon

hade köpt en leksak till Emmy! En sköldpadda =)

Hon avlöstes av Anna och Pontus, som flytt hemmet för en stund.

Tror dom åkte strax efter 20.

Nu är jag nyduschad, och tröttare än tröttast.

Så, GodNatt! /S

Av Sara - 5 november 2008 12:22



Uppstigning 05.50 idag...eller typ strax efter

6 eftersom jag lyckades snooza och vaknade i

panik eftersom jag trodde att jag försovit mig!


Idag ska Malin hämta Emmy på dagis. Vad brydd hon

kommer att bli...Emlan alltså, hehe.

Imorgon blir det skola som sagt..och ett viktigt(?)

sjukhusbesök. =P Jaja..blir nog bra det där.

Har just käkat lunch, och är grymt sötsugen nu.

Sällan! Är jag ju jämt nuförtiden..Även att jag åt en

massa onyttigheter igår och idag har jag redan hunnit

trycka i mig ett gäng kakor. INTE Bra!


later......

Ovido - Quiz & Flashcards