Alla inlägg den 10 november 2008

Av Sara - 10 november 2008 20:55



Vilken dag! Skulle ju på skolan, men var dyngförkyld

även idag då jag vaknade. Efter att C lämnat Emlan på dagis

så började vi röja upp här iaf. Och sedan åkte vi ut till

Birsta för att gå på Apoteket etc.

Då ringde dom från dagis och sa att Emmy hade bajsat ner

sig och att de förmodade att det var magsjuka.

Nice..NOT! Då vi hämtade henne såg vi att hon ramlat också.

Ett färskt sår på ena kinden. Mammas pluttis! =/

Väl hemma var allt som vanligt. Emmy åt bra under hela

eftermiddagen/kvällen, och inte en endaste bajsblöja har vi

fått byta. Så man kan ju hoppas att det var falskt alarm.

Hon har en väldigt känslig mage, och nu håller hon på att

få en massa nya tänder också så det är svårt att veta..


Joel och Kattis kom förbi för nån timme sedan och skulle

låna vår bil. Vi fick en påse lussebullar för att dom fick

låna den =) Så här sitter jag nu..Snorig och jävlig, med ett

glas cola, lussebullar och ett pepparkakshjärta framför mig, hehe.

Inte så nyttigt...men jag har iaf. inte ätit nå godis idag =P


På onsdag ska Malin och Robban vara barnvakt, så jag och

C ska få gå ut och käka och gå på bio(min fardagspresent till C)!

Hoppas jag känner mig lite piggare då. Mysigt ska det bli iaf.

M & R,Snällt att Ni ställer upp! =)

........................


Ovido - Quiz & Flashcards