Alla inlägg den 19 november 2008

Av Sara - 19 november 2008 21:55



Duktiga, söta, snälla och husliga EMELIE har

hjälpt mig med matten ikväll, samt bjudit på kaffe

och en god middag! Tack tack! Värsta bästa liksom =)

Önskar att jag tagit tag i pluggandet typ för nån

månad sedan...För då jag fick saker och ting

förklarade för mig ikväll så förstod jag faktiskt.

Men provet är imorgon, och jag har varit lat/upptagen

större delen av terminen, så jag skulle bli förvånad om

jag INTE får ett IG =/


Emmy ligger och sover nu. Synd att jag inte hann mysa nått

med henne ikväll.. Men imorgon ska jag hämta hem henne från

dagis så snart jag varit på skolan. Vi ska åka ner på stan och träffa

Mattias och Timothy, om det inte är allt för ruggigt väder.

Nu ska jag kolla igenom matteboken en sista gång, innan jag

jag ska lägga mig och kramas på min sambo =)

................................................/S

Av Sara - 19 november 2008 13:31


Utmanad av Emelie



"Ta den sjätte bilden i den sjätte bildmappen i "dina bilder" och publicera den i din blogg och berätta vad den föreställer."


Inte helt oväntat att det var en bild på Emmy...Men även jag själv

har lyckats fastna på bild denna gång: osminkad och m. snyggaste

minen liksom =P


Jag utmanar:

Lotta: http://www.ecin.blogg.se

Maijsan: http://www.mmmaijsan.blogg.se

Josephine: http://www.joxzephine.blogg.se

Ida.B: http://backeus.bloggagratis.se


Av Sara - 19 november 2008 10:50



Emmy tog sovmorgon idag...Klockan 8.50(!) vaknade

vi. Hon brukar ju ska vara på dagis kl. 9, så jag fick

ringa och säga att vi skulle bli lite sena *s*

Alltså kan man nog anta att hon sover bra i sin nya

säng och i sitt nya rum. Skönt!

Nu blir det till att ställa alarmet varje morgon, så hon

kommer iväg på dagis på utsatt tid, hehe.

Idag ska jag plugga med Emelie. Som jag tjatat om detta.

Men jag är verkligen i desperat behov av hjälp-

Imorgon gör jag det sista provet. Tror att jag kommer

att få IG på kursen =/ Vilken inställning va? =P

Men jag HOPPAS att jag får ett G iallafall..Vore så jävla skönt!!!

Nu blir det lunch,ska plocka undan lite och köra en tvättmaskin etc.

............later /S

Ovido - Quiz & Flashcards