Alla inlägg den 22 november 2008

Av Sara - 22 november 2008 21:19

**************************************************
******

Tänkte börja med att visa hur Emmys nya säng ser ut =)

(bild från Ikeas hemsida)

Funkar jättebra. Hon sover bra, och kan kliva upp själv, och

väcka oss på morgonen =). Lite nya tapeter och nytt

golv blir det senare då hon slutat att måla med sina kritor överallt


Suddig bild på Micke, som hjälpte till att få sängen på plats.

.

.

DAGENS BILDER:


morgonmys! *kärlek*

.

Det ska klättras på ALLT nuförtiden


vår busunge!

.

.


Medan C for till M & R´s lägenhet, tog Emmy och jag en

promenad till lekparken. Kallt men roligt att gunga =)

obs! Hon är inte blåfrusen om näsan, utan det är från då hon

ramlade och slog sig på dagis..Bara så ni vet, hehe.

Sedan kom pappa C hem, och vi gick in för att dricka lite varm

O´Boy och värma händerna.

.

.

Eftermiddagen och kvällen spenderade jag med Emelie.

Jag tog i vanlig ordning med mig lussebullar och cola*s*

.

.

Här är det pizza på G...Tur man har ibland =)


före:

efter:

Det var jättegott!


Och här sitter jag och äter, och fryser som vanligt.


Men vi räknade faktiskt en hel del matte också!


Emelie


**************************************************
**








Ovido - Quiz & Flashcards