Alla inlägg den 9 november 2008

Av Sara - 9 november 2008 20:06



Emmy, häromdagen...Vad många blöjor det ryms i ett blöjpaket!


påväg till mormor och morfar


Katja, Emmy och Joshua(dålig bild)


Emlan & Josh  =)


..................................................


Nu har jag kollat på MiamiInk. Jag och C ska se "Taken" nu.

Skulle kunna döda för en påse chips =P

Men det blir inga chips här inte. Dels för att jag inte ska

äta sån skit, men mest för att jag är för lat för att åka och köpa,hehe.

Imorgon ska jag på skolan, om jag känner mig lite piggare.

Hej så länge! /S



Av Sara - 9 november 2008 18:44



Förbannade förkylning som aldrig vill gå ur

kroppen. Har väl varit såhär till och från i typ

2 månader nu, och nu är jag sjuk igen!

Därför blev det heller inget längre besök

i Matfors. Hann fika m. Svärmor, svärfar, Micke

och Emelie iallafall. Men fick inte träffa Malin, Robban

och Milton, eftersom vi åkte så tidigt =/

Ska ringa läkaren imorgon, jag lovar!


Imorgon börjar även mitt nya nyttigare liv =))

Har ni hört den förrut?*s* Nä, men allvarligt så ska jag faktiskt

ge detta ett försök nu..Jag MÅSTE!

Därför sitter jag just nu och trycker i mig kaffe och Plopp..

"Sista måltiden" känns det som, hehe.

Usch...måtte jag bli av med mitt sockerberoende en gång

för alla...Vore galet skönt om jag lyckades!

later.............................................
.../S


Ovido - Quiz & Flashcards