Alla inlägg den 4 november 2008

Av Sara - 4 november 2008 21:13


  

Idag har jag jobbat 13-20.

Innan dess var jag på BirstaCity. Bytte Emmys vinter-

kängor till en storlek större, lunchade m. Malin, köpte

5(!) tröjor till mig själv, samt strumpor och en munktröja

till Emlan. Snacka om att man kan shoppa sig lycklig.

Kände mig på skitbra humör efteråt, haha.


På jobbet hade jag beställt ett Restaurangchansen-häfte

av sköterskan där, så nu kan vi käka ute ofta =))

Nä, men dom är ju verkligen bra dom där häftena...Har

köpt det varje år, flera år i rad nu. Man tjänar ju igen pengarna

på en eller två middagar!

På tal om middag, så hade Malin bjudit hem Christian och

Emmy på tacopaj ikväll. Jag åkte dit efter att jag slutat jobba.

Micke och Emelie var också där då, och Emmy hade fått en

jättefin kofta från P.o.P Så snällt!

Imorgon ska C på Rygginstitutet igen, och jag jobbar 7-16.15

så då ska Malin hämta Emmy på dagis. Tack för att du alltid

ställer upp! =) På torsdag är jag "ledig" och ska på skolan

och kämpa med matten =/ Och kl. 13 har jag/Vi tid på

sjukhuset....Får se hur det blir med det..


Inga bilder idag heller...Trist va? Men jag har faktiskt inte tagit

så mycket bilder den sista tiden. Mycket dåligt!

På söndag är det farsdag iallafall, och 3 pappor som ska firas.

Tror vi ska åka till Erikslund och fira min pappa på lördag,

och sedan fira ute i Matfors på söndag.

..................................................
........


Ovido - Quiz & Flashcards