Alla inlägg den 24 november 2008

Av Sara - 24 november 2008 23:00



Blev en sen kväll även ikväll. Men inte pga nån

tråkig matematik, utan mys i soffan m. sambon,

tittandes på CSI. Och så har jag käkat en halv påse

Stjärnor m sourcream-smak. Det var jag värd, tyckte jag =P

Magknip fick jag naturligtvis, men gott var det!

Nu ska jag snart lägga mig bredvid min snarkande dotter,

som vaknar med jämna mellanrum och gråter..Stackars!

Hoppas verkligen att hon kryar på sig snart, och att hon

håller sig frisk ett tag sedan.

G,Natt allihop! /S



Av Sara - 24 november 2008 17:01



Utvecklingssamtalet på Emmys dagis var trevligt.

Emmy verkar trivas i gruppen, och allt går bra-

Hon är glad och framåt, och hon och "hennes pojkvän"

pussas och kramas mest hela dagarna, haha.

Men Emmy hade feber idag, så vi fick ta med henne hem sedan.

Nu har hon bara 37.4 men är snorig som bara den...=/


Strax efter 14 for jag till skolan för att göra de sista uppgifterna

i Ma.B Och nu är jag äntligen klar! Fick ett G , och det får

jag vara nöjd med. Känns iaf som en stor lättnad att jag

kan söka till sjuksköterskeprog. nu.

Det blev en ganska bra måndag tillslut. =)


Imorgon får Emlan vara hemma m. C. Jag ska jobba 13-20, men

hade naturligtvis hellre varit hemma och myst med vår lilla

sjukling! Nä, nu ska jag kolla om vi har nått ätbart hemma.

Återkommer. /S

Ovido - Quiz & Flashcards