Alla inlägg den 20 november 2008

Av Sara - 20 november 2008 22:14



Efter att ha suttit här vid datorn ett tag,

fick jag värsta ångesten,igen,över mitt misslyckade

matteprov. Bakade ju en sockerkaka tidigare ikväll,

och nu var jag tvungen att göra en kladdkaka!

Inte för att äta, utan för att få tänka på nått annat.

Bakning har,i perioder, ofta funkat som terapi för mig.

Och så även idag. Gott luktar det ju också..Och Christian

blev glad. Kak-terapi is the shit, om ni frågar mig,hehe.

Men nu måste jag hoppa in i duschen så jag kommer i säng

nån gång. Matematik på schemat HELA dagen imorgon.

GodNatt! /S

Av Sara - 20 november 2008 19:46



Jag är trött... psykiskt trött. Jävla matematik!

Imorgon ska jag PLUGGA dårå. Och på lördag och söndag

också förstås. ..

Emmy hade varit glad hela dagen på dagis. Sovit bra och

kramats och pussats med "sin kille", och dansat tillsammans

med några andra flickor. Kul! Verkar som om hon kommit in

i dagisgruppen nu , och det känns jättebra för en orolig

mamma som jag =P

Ikväll åt vi pyttipanna med ägg. Sedan har vi hunnit mysa

en massa innan jag nattade henne =)

..Nu ska jag äta en bit sockerkaka(den blev

faktiskt jättefin, och god) och sedan ta ett bad.



Av Sara - 20 november 2008 14:44



Provet gick åt helvete...Rest på måndag.

Tills dess blir det till att plugga som en dåre,

så jag kan plocka ut ett slutbetyg nån gång.

Måste fixa det där nu !!!! Ska hålla mig hemma tills på måndag

och försöka förstå hur man räknar *s*


Efter att ha lunchat med Christian, skjutsade jag honom

till Malin, där dom ska greja med köket.

Jag har städat lite och bakat en sockerkaka.

NU ska jag snart gå och mata Katrins katt, innan jag

hämtar Emmy på dagis. Hinner inte sitta här mer.

/S


Ovido - Quiz & Flashcards