Direktlänk till inlägg 25 november 2008

min kväll

Av Sara - 25 november 2008 22:52



 

Efter chokladbiskvin och en dusch, började

jag känna mig hyfsat pigg. Så pigg att jag bestämde mig

för att slå på stort och plocka ögonbrynen.

Och vad skådade då mitt ena öga..Jo, en nästan mogen

finne på näsan. Glömde totalt bort mina buskiga bryn,

och började klämma och peta på den,till en början

ganska oansenliga lilla pricken.

Jag gjorde alltså precis som man inte ska göra.

Vips, så hade den näst intill osynliga finnen förvandlats till

en lys-röd böld, som förmodligen inte kommer att läka på

flera veckor. Bra jobbat!*s* Att man aldrig lär sig!?

Nu ska jag sova, och hoppas på att min röda näsa

är en aning mindre uppseendeväckande imorgon.

GodNatt! /Love "Rudolph" =P

 
 
malin

malin

26 november 2008 10:27

Det syns säkert inte ens nu..hehe Men har ni sett julfilmen än?? Åh..den är såå bra. =) hihi Hm, jag vill oxå äta kladdkaka, måset komma och hälsa på. =)

kram

http://mnordstrom.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emelie

26 november 2008 22:17

Du kan ju inte ha varit nå väldans röd på näsan eftersom jag inte såg det idag, tänkte inte ens på det. Fick ni till nå betyg idag? Imorgon ska jag fylla på telefon, I promise. Hej så länge. Kramar!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards