Direktlänk till inlägg 29 november 2008

i brist på fantasi

Av Sara - 29 november 2008 20:21



SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:


1. Är du singel?: nej

2. Är du lycklig?: för det mesta

3. Är du uttråkad?: det händer

4 är du ledsen?: ibland

5. Är du italienare?: nä

6. Är du cool?: haha..nä

7. Är du från Irland?: icke!

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: ja


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: jo..jag har bevis! =)

2. Har du någon gång blivit sårad?: FÖR många gånger

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? förmodligen

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: säkert

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: ja, min sambo

 6.Har du haft en hemlig beundrare?: vet inte..Hemlig var det va?

7. Är du kär?: Ja

8.Vill du gifta dig?: jag SKA gifta mig inom en snar framtid,förhoppingsvis

TVÅ ALTERNATIV:

1. Bilddagboken eller lunar?: phö!

2. Hår eller ögon?: helst både och..haha

3. Katter eller hundar?: katter

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Mina få riktigt bra vänner, kan jag inte vara utan. Dom andra är roliga att träffa och ta en fika med nån gång ibland

5. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola, of course

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: romantisk utekväll *s*

7. Pengar eller lycka?: pengar kan göra en lycklig, så..

8. Dag eller natt?: natt

9. Msn eller mobil?: mobil


TIO "HAR DU NÅNSIN...":

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? minns inte, men troligtvis

2. Brutit nåt?: Löften, och några ben i kroppen

3. Gjort nåt du ångrar?: vem har INTE det?

4. Hoppat Bungee Jump?: Nä.skulle förmodligen dö av rädsla och ångest

5. Ljugit för någon du tycker om?: ja tyvärr

6. Ätit en hel tårta?: jadå

7. Gjort bort dig offentligt?: haha..hela tiden

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: hm..ja, men det var nog ett gäng år sedan

9. Gråtit när ett husdjur dog?: ja, då jag var typ 5år

10. Velat försvinna?: ja, men inte nu längre


SENASTE:

1. Telefonsamtalet du gjorde: till Katrin

2. Telefonsamtalet du fick: Malin(då jag svarade i C´s telefon)

3. Personen du var med: Christian

4. Roligaste grejen som hänt: jag klarade matten

5. Personen du smsade: svärmor

6. Skrev till på myspace: -

8. Du kommenterade: nåns blogg, förmodligen

9. Du tillbringade natten med: min lilla familj

10. Du kramade: Christian och Emmy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards