Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Sara - 16 mars 2008 21:11



Idag fått lite gjort igen. Städat och pluggat. Emmy och C har varit i Matfors. Nu är jag T R Ö T T...Ska hoppa in i duschen snart och göra en hårinpackning. Skola hela långa dagen imorgon..

Men nu känns det som om jag börjar komma i kapp iallafall..och det är ju bra. Matten ska jag ta tag i på allvar efter att eng.prövningen är avklarad.


Hur ser min kommade vecka ut då??

Mest plugg förstås..men sedan är det ju påsk! Måste köpa ett påskägg till Emmy.Hennes första någonsin =) Tror hon ska få lite kläder och kanske en god fruktpuré =)

C kanske också ska få ett, men än så länge har jag inte kommit på vad jag ska lägga i hans ägg... Sedan ska vi åka och hälsa på mina föräldrar också. Får se vilken dag det blir.  Svärföräldrarna drar iväg till Norge...Till härliga Hitra. Mysigt!


När jag får pengar nu, måste(?) jag köpa en väska, nya skor och lite nytt

smink,och kanske några nya kläder till mig och Emlan ;)


      



Nepp...slutbloggat för idag.

God natt mina vänner..och ni andra som läser detta =)








Av Sara - 16 mars 2008 10:08



Petter, jag & Linus, 2000

 



 Kattis, Verra & jag, Halloween 2004



 jag, Micke & Joel, 2005(?)



 

jag, i Uppsala, dagen innan Emmy föddes, 2007



Emmy(10 dagar gammal) m. pappa,2007




Ovido - Quiz & Flashcards