Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Sara - 10 mars 2008 20:02


Inte ser det väl ut som om jag ska fylla 28 i år?? ;)

Ser mer ut som 18, tycker jag själv..hehe



***

Tur att det är öppet köp på kläder...Var till Birsta en snabbis i eftermiddag, och hittade 3 tröjor, varav 2 ska lämnas tillbaka...Trist,men jag hoppas jag hittar några andra som sitter bättre. =)


Dagen i övrigt då??  Åkte till skolan strax innan 10, och var kvar där till 15..rätt hyfsat ändå tycker jag ;) Sedan for jag till Birsta som sagt...Gick omkring en stund m. M.

Sedan blev det Donken-middag(!), C badade Emlan och jag ammade henne till sömns,som vanligt inför natten. Nu har jag nyss parkerat om bilen..Spännande va?!! ;P


Malin: tack tack..ja jag är faktiskt nöjd för en gångs skull *s*

Lotta: Ja..är vi friska och så, kan vi säkert hänga på! Är ni flera som ska gå?

Maijsan: =) Tack för tipset!


i veckan:

tis.: städa,tvätta,plugga,mysa m. E och C

ons.:sjukhusbesök m. Emmy,en tur till Birsta, C åker till Matfors på kvällen

tor.:skola fr. 8.30

fre.: plugga

                            


Ovido - Quiz & Flashcards