Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Sara - 28 mars 2008 21:06


Här kommer bilderna från gårdagens fika,hemma hos Lotta.

Alldeles nystulna från hennes blogg ;)



Eric och Emmy



Emmy


****************************************



Av Sara - 28 mars 2008 17:45


..blir någonsin som man tänkt sig! Men tyyyyp...Jag for aldrig till Birsta efter att jag varit i Matfors. Glömde att ge tillbaka nycklarna till C (han och Emmy skulle hem efter att dom varit i M´s lgh, och jag skulle åka ensam till Birsta)..Fick vända då jag passerat Haga. Jag blev skitförbannad..och vägrade Birsta. Fast det blev bra ändå. Mötte upp K och shoppade loss i stan i stället =) Samt fikade på Charm..Afternoontea..Kanongott! =)


Nu är jag två linnen, en topp, ett nagellack, en hårinpackning och ett rouge rikare, hehe.

                               


Nu tvättas det för fullt, och resten av kvällen blir lugn. Ska ta tag i pluggandet på allvar imorgon, och på söndag! =)

Om typ 21 timmar går auktionen på Tradera ut...Hoppas jag får jeansen, och att dom sitter bra..Annars får jag väl sälja dem vidare!


later....


Av Sara - 28 mars 2008 08:42


...att vakna med Emmy bredvid mig varje morgon. Då ler hon mot mig, skrattar och jollrar.

Lycka är att C är min..och att vi skapat en liten familj tillsammans.

Jag är verkligen lycklig...synd bara att jag ska vara så trött hela j*vla tiden. Det drar liksom ner välbefinnandet med 110 %.


A kanske skulle kika förbi på en kaffe nu på förmiddagen. Kul!

Fast jag har typ aldrig nått att bjuda på till kaffet. Folk börjar nog bli van..haha. Bakade ju lite nu och då förut, men slutade efter att jag misslyckats totalt med mina förbannade choklad-banan-muffins,hehe.


Ja just ja...Om vi åker till Birsta idag, ska jag kolla efter en sån där gåstol som Eric har. Emmy fick låna den igår, och verkade gilla den. Måste köpa en sån =) Ska messa Lotta nu och fråga vart dom köpt den =)


testar Eric´s gåstol


Visst ser det ut som hon vill ha en egen, och tycker att jag ska köpa en åt henne?! =)


*****



Av Sara - 28 mars 2008 07:55


Tidig kväll igår, och tidig morgon idag! Jag somnade samtidigt som Emmy igår kväll..haha. Och idag vaknade hon 7, vilket är tidigt för henne. =)

Och jag känner mig UTVILAD för en gång skull...skönt!

Gick iaf. på stan sen liten sväng efter att vi varit hos Lotta.

Hittade en jättefin,vit,stickad tröja m. skärp på P.o.P Den kommer Emmy att bli jättefin i. Skulle behöva köpa ett par nya jeans som hon kan ha till. De hon fick av farbror M, börjar bli lite väl tighta i midjan. =)


C fick lägga sig i sängen nu då vi klev upp. Hans tur att få sovmorgon.

Idag ska han och Emlan till M´s lgh och mata Milton, och jag ska till Matfors  och mata katterna. Kanske det blir en sväng till Birsta också om man orkar...Sedan ska vi tvätta, och jag ska plugga. Fick papperen om Högskoleprovet igår. Hoppas jag inte skriver allt för dåligt!


Tulay: Ja det var Jättekul att träffa Er också.=) Ja det vore skoj att ses nåttframöver! Tack på förhand ;)


Nä, nu ska jag kolla lite på Tradera, sedan ska jag ta en dusch då C vaknar. Emmy ligger och kollar på Barnkanalen och verkar nöjd..*L*



Ovido - Quiz & Flashcards