Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Sara - 12 mars 2008 21:46


ja, snart ska jag krypa ner i sängen hos stackars Emmy. Hon vaknar till nu och då...snörvlar och hostar..Stackars pluttan. Hoppas verkligen att hon blir bättre snart. Själv känner jag mig också småhängig,men det har jag ju gjort i flera dagar nu, utan att jag blivit sjuk så...


Snart flyttar vi..Shit, dagarna bara flyger förbi, och vi har fortfarande mycket som måste fixas här. Hatar att känna mig stressad. Iofs har det blivit liiiiite bättre, men det går i perioder det där. Jaja..det ordnar sig, som C brukar säga..*s*


M ringde nyss..Dom var i Gävle nu. Jobbigt att köra i det här vädret..och så långt! Jag avundas dem inte. Men sedan så har dom ju med sig " lillbebisen" hem, så det är säkert värt det, hehe.

Nähepp..nu blir det en cigg, tandborstning och sedan sovning förhoppningsvis.

 tack för mig


(gillar den här bilden på mig och Em*kärlek*)


Av Sara - 12 mars 2008 19:16

Nästan helt tyst i lägenheten...C är i Matfors, Emlan somnade tidigt ikväll..och här sitter jag. Och jag bara njuter =)


M och R sitter förmodligen i bilen nu, påväg neråt i landet, för att hämta sin lilla "bebis". Spännande!

Antar att M hör av sig nått ikväll eller imorgon, så man får höra hur det går.

Pratade m. A idag..Vi bestämde en dejt här i veckan..För att åka och käka på MaX..hehe. Var jättelänge sedan jag åt där. Jag längtar verkligen efter originaldressing och smält ost!! ;)

Föresten tror jag att jag kanske har gått upp lite i vikt..Känns så iaf. Då vi flyttat ska jag köpa en våg..Det måste vara typ 5 år sedan jag hade en egen våg faktiskt.



*******

Av Sara - 12 mars 2008 17:01


..efter en natt med dålig sömn. Emmy är snuvig och har hosta, så hon har sovit jättedåligt inatt..vilken jag också gjort, eftersom jag sov ca 2 cm. ifrån henne..*L* Klev upp 8.Lugn förmiddag. Sedan for vi ut till Birsta. Lämnade tillbaka tröjorna, käkade lunch och gick omkring i BirstaCity. Efter att jag åmat och sjåpat mig ett bra tag, fick M och hennes arbetskamrat till slut ta hål i öronen på mig också..haha..Och det gjorde ju faktiskt inte ett dugg ont! =)


Emmy, i sin nya Adidas-outfit, på shoppingtur i Birsta 


Strax innan kl. 15 befann vi oss uppe på sjukhuset och där fick vi träffa Emmys barnläkare. Vägde och mätte..Och sånt där. Allt var bra..skönt!

Nu har jag och miniMe käkat middag, och C väntar på att M ska komma och hämta honom.  Hoppas på en mysig kväll m. Emlan, och håller tummarna för att hon kan sova inatt.


later

Ovido - Quiz & Flashcards