Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Sara - 4 mars 2008 22:40

Nu har jag ont i mina små fossingar..huu..Men jag är mycket nöjd m. dagen, trots att det i början såg ut att bli katastrof.

......

Sprang raka vägen på Åhléns då vi kommit fram till Stockholm. Där har dom ju "mina" Sevenjeans. Hursomhelst provade jag flera olika modeller, men alla var för stora =/ Sprang vidare på några jeansbutiker för att testa andra märken, men alla satt för löst! Och jag var svettig, arg och..ja,arg.

Lunch:


Blev tokstressad och mamma var jättegullig och sa att vi inte skulle ge oss förän vi hittat 2 par jeans åt mig.;) Tillslut gick jag på NK och där fann jag ett par RockAndRepublic-jeans, i storlek 23..och dom satt perfekt =))

Sedan skyndade vi vidare till Dieselbutiken, och hittade min favoritmodell, så det blev ett par sånna också!

Efter det kunde jag faktiskt slappna av lite..hehe. Köpte en tröja till C, och mamma köpte en liten Adidas-dress till Emmy!

Middag:


Sedan var det,tack och lov,dax att åka hem. Mina fötter hade fan inte pallat mer...(Synd bara att mams vägrade att käka på BurgerKing eller på nått annat flottigt ställe. Fick nöja mig med två chipspåsar under hemresan..=P)

Imorgon ska jag lämna in jeansen för uppläggning..så jag återkommer m. bilder efter det ;) Spännade va? *s*


Malin: Vad roligt! =)) Blir trevligt om ni kan komma hit nån kväll nu i veckan och käka "det goda" och se en film!

Maija: Ja, vi har köpt en 3a i Granloholm..så snart flyttar vi ut i hooden ;)


Nu har jag tagit en dusch..C och M sitter och spelar ps3 för glatta livet. Själv ska jag krypa ner i sängen och snusa på världens bästa Emla =)

/S

Ovido - Quiz & Flashcards