Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Sara - 26 mars 2008 17:05


Fattar inte varför jag är så TRÖTT hela tiden!?!! Spelar ingen roll om jag sover nån timme extra, ingen skillnad om jag sover middag m. Emmy...Någon som har nått tips eller råd till mig, så jag slipper känna mig som en levande död???

Jaja...Efter lunch idag blev det en promenad iaf.. Var och hälsade på Lumpan i kiosken. Sedan gick vi en sväng på stan, och handlade mat. På eftermiddagen for jag till Matfors och matade katterna. Nu sover Emlan middag, och jag funderar på att städa, men det får nog vänta tills imorgon..Orkar verkligen inte just nu.

Micke"Lumpan"& Emmy(som inte ville sitta still)


Nästa vecka har jag 4(!) prov =/ Måste plugga fre.-sön.

Ikväll ska vi kolla på hockeyn på 9an. Och äta "det goda" =)

Imorgon ska jag och Emmy hälsa på L och Eric. Kl. 14..Bra tid!

Emmy har 2 tänder i nederkäken som håller på att komma fram nu..hehe.

Och hon dricker själv ur sin nappflaska om hon halvsitter i soffan, eller i vagnen. Det är skrämmande vad fort det går!

Det verkar som om funkar bra om hon får gröt på kvällen, för hon sov hela natten i natt UTAN ammning.


Nä..får se om jag orkar skriva nått mer senare. Nu ska jag slöa lite innan Emmy vaknar igen, för då ska det lekas, ätas och badas =)


Av Sara - 26 mars 2008 09:39


..vad mer kan man begära? =)

Nu har vi käkat frukost alla tre...Emlan ligger och leker. Det skrattas och jollras från babygymmet, och humöret verkar som vanligt vara på topp. =)Och jag ska väl dricka upp mitt kaffe och göra mig iordning för promenad.

Jag håller även på att kolla Tradera, eftersom det finns ett par Seven-jeans där som jag lagt bud på. Hoppas jag får dem! Spännande =)


Maijsan: Ja klart vi ska =)

Lotta: Kul att du styr upp saker och ting.Ska bli jättekul att ses imorgon =)


 Ha en bra dag allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards