Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Sara - 17 mars 2008 20:34



Jag är så trött, så trött. =/

Har iaf. börjat gå upp i vikt rejält, känns det som, så

min trötthet har att göra med nått annat.

Ska prova att lägga om kosten..Äta mer regelbundet..En REJÄL frukost..

Inga sena,flottiga middagar. Inget godis/cihps/chokladpudding ;)

Det borde hjälpa!


Maijsan: Tack för dina kommentarer! Alltid lika roligt, och uppmuntrande att läsa =) Jag läser ju din blogg också fastän jag inte är lika duktig som du att kommentera. ;) Och, ja..för mycket salt är aldrig bra..*L*





Emmy har lärt sig att göra ett nytt ljud ..Går liksom inte att beskriva.. Låter himla festligt allafall. Och så dregglar hon floder. Lillpluttan. Hon har suttit med oss framför tv:n ikväll, och ätit fruktpuré,"pratat", skrattat och gjort "det där ljudet"..hehe. Nu sover hon efter bad och kvällsamning.

Och jag ska lägga mig i soffan..mysa m. C, och hoppas på en bättre dag imorgon...


 G´natt!



Av Sara - 17 mars 2008 18:21



Alltid lika roligt att komma hem till Emmy..Sötis! Vi har legat och vilat tillsammans i eftermiddag. Vaknade efter 17 (!)..Jag blev "lite irriterad" ang. vissa saker (inga detaljer), och då jag yrvaken och arg stod och lagade middag, så råkade jag naturligtvis hälla jääääättemycket salt i min korvstroganoff...Trött man blir!! Nu väntar jag på att C ska komma hem m. pizza istället *s*


Jag är trött och börjar bli fet..haha.. Livet på en pinne!

Kollade tv-tablån idag..Verkar vara rätt mycket  att kolla på  ikväll iallfall. ...Hurra..phö!


Nu ska jag fortsätta att vara less..iallafall ett tag.

later..

Av Sara - 17 mars 2008 12:20


Nu är jag på skolan...Har lämnat in 3/4 av engelskauppgifterna.Bl.a en "bookreview" av den här boken:

 


Hyfsat ok, tycker jag. Provet/proven ska jag göra efter påsk, fick jag reda på idag.  Blir nog bra det.

Snart börjar matten..usch! Men men..lite kaffe och cola så ska det nog gå bra..*L* Nu är C på väg till Matfors. Han ska träffa läkaren ang. sin nacke. Hoppas de kommer fram till nått som kan göra situationen bättre.


Har bokat in lördagen m. mina föräldrar nu. Kan nog bli trevligt..och så kanske man får sovmorgon på söndag om man har tur ;)


Nu MÅSTE jag köpa nya skor. Upptäckte nyss att min klack, eller det yttersta på klacken iaf, var borta. Så nu går jag och halkar omkring här inne på skolan. Blir mycket spännande att se hur det går att ta sig till bussen. Bara att hålla tummarna för att man inte ramlar och bryter benen av sig!


Nä nu ska jag gå och köpa min 5e kopp kaffe för dagen, innan lektionen börjar..... Återkommer.


Ovido - Quiz & Flashcards