Alla inlägg den 3 mars 2008

btw

Av Sara - 3 mars 2008 20:21

Min gamla klasskompis L, blev mamma igår..till en liten Jesper! =))

Och min andra "gamla klasskompis" har nyss fått reda på att hon väntar sitt andra barn..Mycket bebisar även detta år kanske...2007 var ju ett "bebisår", och kanske blir 2008 det också. Kul =)


Föresten så måste jag komma ihåg att skicka in papperen/ansökan om dagisplats till Em. Är rätt säker på att vi kommer att välja "Polstjärnans förskola", så då är det bara att hoppas på att det finns plats där. Har hört att det ska vara ett bra dagis, och det ligger typ 5-10 min. från vår nya lägenhet.


Malin: C berättade nått roligt för mig nyss..efter att han pratat med dig ;)

Ps. Måste komma in till dig på jobbet nån dag, så jag kan ta hål i öronen..aaajjj. =P


Nu på torsdag ska jag nog ta de där proverna iallafall. Har köpt emlakräm nu..haha. Konstigt att jag är så nålrädd, fastän jag tatuerat mig och piercat mig flera gånger..Och jag har inga problem att ta venprov på andra, men ska det stickas i MIN arm, så får jag näst intill panik. Löjligt va?!

Tyckte att jag borde blivit härdad under min graviditet, med blodprov,fostervattensprov,kejsarsnitt,fragminspru
tor etc..men ICKE!

Nog om detta...Nu ska jag ge upp bloggandet för idag..

GodNatt. /S










Av Sara - 3 mars 2008 19:57

Blir till att lägga sig tidigt även denna kväll tror jag...Stackars C..Just nu är jag inte någon speciellt rolig sambo =/ Men jag ska bättra mig..jag lovar!


Maijsan: Tack tack..det hoppas jag med. Kul att du läser min blogg! Kram


Har nyss badat och nattat Emmy. Gud vad jag älskar att få vara hemma med henne...Nu längtar jag bara tills vi får flytta in i vår nya lägenhet och "bo in oss" där.

Pratade med dom på jobbet i helgen. Hoppas på att få jobba natt i sommar. Inte kul att vara borta från familjen, men jag behöver tjäna lite pengar, och om jag jobbar natt får jag ändå fler lediga dagar..samt att jag sparar mina mammadagar!


Hoppas jag kan sova på tåget imorgon, annars har min åksjuka en viss tendens att visa sig i allra högsta grad då jag åker tåg.

Då jag var liten spydde jag efter typ 5 minuter i en bil, buss eller tåg..Mådde tillochmed illa då jag åkte flyg.Men det har blivit bättre med åren..förutom möjligen tågresorna som sagt. Så håll tummar och tår för att jag inte kräks ner mitt ressällskap ;P

Hursomhelst ser jag verkligen framemot en heldag m. min mamma. Vi har haft en minst sagt ansträngd relation så länge jag kan minnas, men det sista året har det blivit bättre, och nu funkar vi faktiskt riktigt bra ihop..hehe.

Jag hoppas att jag och Emmy kommer att komma bättre överens än jag och min mamma har gjort.


later







Av Sara - 3 mars 2008 16:55

Sovmorgon till 8 imorse..Vilken tur man har!

Har hunnit med att fixa papperen till FK, handlat mat, träffat L och "T"..och lekt m. Emmy förstås.


Imorgon åker jag..hurra hurra =) Min bästa pappa har bidragit med lite pengar ;)

Helgen, som bestod av jobb, gick rätt fort ändå..Skönt! Senare i veckan MÅSTE jag plugga..Fan va less jag blir på mig själv..Jag är så seeeeg då det gäller att få sånt där tråkigt gjort =/

L fyller år på fredag också, så vi är bjudna dit på fika..nice =)

Ska passa på att köpa nått till henne imorgon.

Fy satan vikket trist inlägg detta blev..uuh =(

Återkommer..

Ovido - Quiz & Flashcards