Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Sara - 19 mars 2008 20:58


Herregud, vad kvällstrött jag är nuförtiden...Rätt trist dag idag. Både jag och Emmy har varit ganska låga....Säkert p.g.a vädret. Vi har legat och vilat två timmar på eftermiddagen. Skönt! Och ikväll somnade hon tidigt..runt 19tiden. (Kanske är hon lite seg efter förkylningen.) Men hon lär ju vakna tiiiiidigt imorgon.Och på morgonen ligger hon iallafall alltid i soffan och kikar på Barnkanalen,medan jag eller C fixar gröten.=)  Här är hennes favvo-kille:




Hursomhelst så blev det inga påskägg idag. Får fixa det imorgon.

Vet verkligen inte vad jag ska lägga i dom dumma äggen...Förslag, någon??

På fredag är vi bjudna till M & R, och på lördag bär det av till Erikslund.

 ***

Nu får det bli löningsdax snart...Det är runt det här datumet varje månad som jag börjar gnälla, och längta efter mer pengar, hehe.

Fast jag får väl skylla mig själv eftersom jag ibland shoppar onödigt dyrt och mycket =P Men men..Har iallafall slutat prenumerera på "Vi föräldrar" samt låtit bli att nätshoppa. Alltid något! =)

Jaja..hade lovat mig själv att lägga mig tidigt ikväll, så det kanske är dax att avsluta.. Tack för mig!


Av Sara - 19 mars 2008 11:10


Äggröra och kaffe till frukost...Emlan ligger i soffan och vilar. C ska snart gå till Milton, och då blir det en promenad för mig och E.

Kanske ska köpa några påskägg då vi ändå är på stan..Och sedan är det bara att komma på vad man ska fylla dom med.

Jag köpte en ny leksak till Emmy igår...och en grej att ha på vagnen. Men jag kunde naturligtvis inte hålla mig, så hon fick dom på en gång efter att vi kommit hem =P


Till C ska jag kanske köpa en ny parfym...Undra om JAG får nått påskägg i år?? Isåfall skulle jag vilja ha ett DiorHighShine-läppglans i mitt *s*


Nä, ska göra mig iordning nu medans jag har tid. Gäller att passa på!

Avlägger rapport om dagen, senare ikväll..Hur spännande är inte det då?? =P


      later

Ovido - Quiz & Flashcards