Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Sara - 29 mars 2008 20:52


Ja, här sitter jag nu med mitt glas med RedBull/tranbärsjuice, och har faktiskt knåpat ihop en kortare "essay" =)

Bestämde mig för att dammsuga etc. imorgon. ;)

Var iväg på Hemköp en sväng, och sedan lagade C middag. Emlan är nattad och klar, och nu sitter vi här som ett gammalt gift par..dvs en vid tv:n och en vid datorn *s*



Tulay: Ja, jag gillade gåstolen nästan lika mycket som Emmy, hehe. Och dom hade den fortfarande för 400nånting på Babyproffsen, så det var ju jättebra! Hoppas vi ses nått snart igen =)


Ida: Ja, det ska bli skönt att slippa stan, och Emmy ska äntligen få ett eget rum! Ni då? Hittar ni nått hus??


Imorgon ska det iaf städas klart, och så ska jag ta en promenad m. Emmy.

Sedan måste jag räkna lite matte =(

Veckan som kommer är hyfsat fullspäckad:

måndag: skola fr. 8.30(eng.prov), sedan åker jag till Matfors.

tisdag: plugga

onsdag: sjukhusbesök, eng.prov

torsdag: mattelektion fr. kl. 8.30

fredag: ?

lördag: högskoleprov mellan kl.8.30-16.30

söndag: får man vila då?? =P


Jag har redan gjort av med massor av pengar..huu.April månad har ju liksom inte ens börjat. Måste fan hejda mig nu. Men jag är som sagt var inte världens bästa då det gäller att hålla i pengar..Däremot är jag skapligt duktig på att göra av med dem!

Nee..nu är jag trött. Kanske ska ta en dusch och krypa ner i sängen...


G´natt på Er

Av Sara - 29 mars 2008 14:30


Emmy sov ända tills kl. 9 imorse! Sedan kom mina föräldrar förbi en sväng runt 11tiden. Jag följde med dem till Birsta, och Emlan har nu fått en gåstol(en sån som Eric har förstås*), en Ramones-body, 2 nappar och en haklapp! Man kan verkligen shoppa ihjäl sig åt henne...det är ju så kul!! =)


Innan mamma och pappa kom hit hann vi med att städa lite. Bara badrummet och golven kvar nu. Ska ta tag i det snart. Sedan ska det väl handlas lite mat och så, innan jag sätter mig och pluggar.

Knappt 30 min. kvar på auktionen på Tradera nu. Spännande! Hoppas som sagt var att jeansen passar och är snygga =)

Nä, man kanske ska göra nån nytta ...


Later, mina vänner!




Ovido - Quiz & Flashcards