Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Sara - 18 mars 2008 21:06


Å vad jag älskar att vara Emmys mamma =)) Vi har haft jättemysigt idag, då C och T fixade i vår lgh. Vagnpromenad, shopping och glatt humör hela tiden. Kan inte bli bättre!

Och snart är allt klart här hemma..Skönt!


Imorgon ska C vara Milton-vakt..haha. Om det är bra väder ska jag ta en långpromenad m. Emmy..annars blir det en shoppingrunda istället..*L*

Jag har lite ont i magen. Åt äggröra till frukost, och drack lättdryck till..Björnbär/Hallon. Gott!

Men sedan smällde jag i mig en chokladboll och ett gigantiskt wienerbröd.. Vilken karaktär man har! *s*


Tony: Ja visst är hon, hehe.  Du får komma och hälsa på nått snart igen! Emmy frågar efter dig varje dag..;)


Eftersom jag inte klarat av att äta nyttigt idag heller, funderar jag på att avsluta kvällen m. ostbågar...Kan väl ta nya tag imorgon?? ;)

Hursomhelst ska jag sluta blogga nu..så..

Vi hörs imorgon =)



Av Sara - 18 mars 2008 12:19



Tack vare C fick jag sovmorgon idag...ända tills strax före 9 =)

Trist väder idag. Jag har varit och handlat mat nu, samt hunnit dricka lite kaffe med A som kom förbi en snabbis.

Antar att C och svärfar snart ska börja greja och dona i lägenheten.

Jag och Emmy flyr fältet och tar en promenad...


Ikväll är det tvättdags igen..

Imorgon ska C vara hundvakt några timmar över dagen, haha.

Jag och Emlan ska nog bara mysa hemma då. Eller om vi åker till Birsta en sväng..Får se vad som händer.

 Inga påskägg inhandlade ännu...Ska fixa det på torsdag.


Maijsan: Vad spännande =)) Jo det är sant, men det är ju dumt att vräka i sig onyttigheter hela tiden *s*


later




Ovido - Quiz & Flashcards