Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Sara - 15 mars 2008 22:31



En helt vanlig lördag...C´s brorsa var förbi en sväng. Jag och Emlan har shoppat lite. Grillad kyckling m. ris och chilibearnaise till  middag. Hockey på tv...sedan Melodifestivalen. Jävla skittävling..Fattar inte att man ändå måste kolla..vilket crap!!


Imorgon ska jag plugga. Kanske L kommer hit och pluggar tillsammans m. mig. Jag ska dricka kaffe i mängder så jag orkar med att skriva klart allt till engelskan! Måste ju bli klar nu innan påsk.

Shit..snart påsk! Hur kan tiden går så fort???


Hittade föresten ett jättesnyggt läppglans under min lilla shoppingtur...Dior HighShine! Men det blev inget sådant för mig idag..Köpte hårfärg, hårinpackning, en ny rouge-borste och nagellacksremover istället...


Emmy är mycket bättre i sin förkylning nu iaf..skönt! Lillpluttan...Inte lätt att vara sjuk ju =/

Nä..nu är jag trött..Den nya pensionär-genen i mig, får mig alltid att vilja krypa till sängs strax efter 22tiden..Haha. Förr om åren var man som piggast mellan 22 och 06. Tiderna förändras ;P


GodNatt /S

Ovido - Quiz & Flashcards