Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Sara - 24 mars 2008 23:28


Här har det inte nätshoppats en endaste pryl ikväll! M kom hit strax efter åtta, och ockuperade datorn..hehe. Han laddade en massa filmer som han skulle ha med sig då han åker iväg på jobb. Hursomhelst så kanske det var tur i oturen att jag inte kunde sitta här. Nu har jag ju alla(?) pengar kvar att shoppa för senare istället ;)


Nu har jag hunnit ta en dusch, samt kollat på då C spelat..*L*

Blev ingen tidig kväll ikväll trots allt. Får satsa på det morgon istället.


Nu ska det toksovas iallafall.

God Natt!

Av Sara - 24 mars 2008 19:54


ja...hela min blogg är nu rosa och "tjejig"..haha. Mycket moget för en "flicka" på snart 28 tärda år !


Emlan sitter och kollar på hockey och jag sitter här. Snart bad och nattning av miniMe tror jag..Hon verkar rätt ointresserad av matchen. FEL match dessutom, eftersom dom inte sänder Timrå-matchen på Kanal 9.


Jag funderar på att nätshoppa lite innan jag ska duscha, och lägga mig.

C´s brorsa skulle kika förbi en sväng sedan också..Dom lär väl kanske ska spela ps3, och då kan ju jag roa mig här.

Återkommer senare, och berättar om jag fyndat nått ;)


later

Av Sara - 24 mars 2008 15:36


Nu har vi varit i Birsta. Träffade Grinde, som köpte värsta leksaken till Emmy..haha. Bara att tacka och ta emot! =)

Gick m. M en stund också, innan vi åkte vidare till Ica där vi handlade barnmat etc. för 400 fina kronor..huu..men nu har Emlan mat så det räcker ett tag iaf! C hittade inget spel på MediaMarkt, så nu gick han iväg till spelbutiken här i stan. Nu blir det toklugnt resten av dagen kan jag lova!


Lotta: Ja vi kommer gärna på torsdag =) Hör av mig nått innan!


Nä, nu ska jag ta och leka lite m. Emmy innan jag röjer upp lite här hemma.

Uppdaterar senare..


Ovido - Quiz & Flashcards