Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Sara - 20 mars 2008 21:11


Ja nu har vi haft en trevlig kväll hos svärföräldrarna i Matfors. God mat och påskägg. Milton busade som bara den..haha. Sötnos =)

Emmy visade sitt bästa humör vid middagen och "pratade" med alla runt bordet..*L*

Förresten så passade jag på att väga mig då jag var där..Brukar alltid väga mig då vi hälsar på, eftersom jag inte äger nån våg..dooh!

Har bara gått upp 1(!) kg. ju..40 väger jag...Trodde jag skulla väga 45 iaf..Jaja.Imorgon är vi bjudna till M & R (och Milton förstås) på middag. Kul! Jag kanske ska till Birsta en sväng,ensam,imorgon. C sa att han kunde vara hemma och mysa m. Emmy då. Ska bli Rätt skönt att få strosa omkring i affärerna själv.


pappa & Emmy i Matfors



Maijsan, Tony, Lotta, och alla ni andra:

GladPåsk!! =) Hoppas ni får en fin helg!


I övermorgon bär det iväg mot Ånge-skogarna..Blir nog bra. Längtar verkligen efter vår sovmorgon =) Undrar om jag får nått påskägg av mamma och pappa ? hehe. Tror iofs inte det. Dom tycker av nån dum anledning att jag är för gammal för sånt! Man blir väl aldrig för gammal för påskägg??!!


God Natt / S


Av Sara - 20 mars 2008 09:31


..sol i hjärta, sol i sinne!


HÄRLIGT väder idag! Ser framemot en riktig mysdag med min lilla familj.

 Lite shopping och en promenad. Emmy verkar vara på bra humör idag...och det smittar av sig =)  I helgen ska jag se om jag hinner passa på att plugga lite, då mamma kan passa Emmy...Och så ska vi ju få SOVMORGON! Var inte igår, kan jag lova =)


Nä, nu ska det drickas lite mer kaffe.


Ha en bra dag allihop =)

Ovido - Quiz & Flashcards