Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Sara - 13 mars 2008 20:56


För mycket av "det goda"..haha. Kaffe och cola till det, och illamåendet är ett faktum. Nice! =P

Jag har iallafall hunnit plugga lite i eftermiddag..bra bra.

Skola mellan 8.30-10.30, sedan tog jag bussen tillbaka ner på stan. Sprang förbi Apoteket och köpte med mig Nezeril till Emmy.

Hon somnade tidigt ikväll, och jag och C har kollat på "Hitman". Riktigt bra faktiskt. Nu ska jag kolla om kräkkänslan försvinner, så jag kan hoppa in i duschen. Imorgon blir det en promenad, om Emmy är pigg. Jag har börjat gå upp i vikt..vilket iofs är bra, men det känns som om kilona endast brett ut sig över magen, i form av en stor degig valk..haha.


Todays pics:


AdidasEmlan i pappas famn



lilla sjuklingen,myser i soffan



Ovido - Quiz & Flashcards