Alla inlägg under april 2008

Av Sara - 29 april 2008 21:55



Världens bästa sambo/pappa



Tack för att du plåstrade om mig nyss...att du fixade kaffe, och att du

lät mig sova efter middagen. Och tack för allt annat du gör för mig/oss.

Jag älskar Dig! /Din S



Av Sara - 29 april 2008 21:40



Nu är jag omplåstrad, och har fått recept på både

pencillin och allergitabletter. Läkaren sa att det

förmodligen var en infektion, men om det mot

förmodan var en stark allergisk reaktion

så var det bra om jag åt medicin mot det

också. Jag skulle få provsvaren efter helgen.


Nu då jag skulle ta bort omläggningarna för att sätta

dit nya, upptäckte jag två NYA blåsor!

Ja...får se om det blir bättre efter några dagars medicinering,

annars skulle jag åka upp på Akuten.


Äckliga inlägg, de två sista, men det händer liksom

inget annat spännande i mitt liv just nu =P

Joel var och hämtade datorn idag iaf. Och han

skulle även hjälpa till i helgen då vi flyttar.


Nä..nu ska jag ta en tablett och snart gå och lägga mig.

Det är sånna där allergitabletter man blir trött av...Som om jag inte är tillräckligt trött i vanliga fall!?!




Av Sara - 29 april 2008 10:45


Visst äre så!

Vaknade idag med en blåsa på lillfingret...eller rättare

sagt så såg det ut som hela fingret var en enda

stor blåsa. Inte särskilt fräscht. Fick ringa till jobbet och säga

att jag inte kan jobba, varken inatt eller imorgon.

Sedan ringde jag VC och fick en tid nu kl. 14.


Fick två blåsor på tummen typ i förrgår, men

dom gick det hål på, så nu har jag två köttsår där istället.Uäck

(Gud vilket spännande inlägg va?!)

Hursomhelst antar jag att jag har nån infektion,

så jag lär väl få en pencillinkur och lite omplåstring sedan.


Jaha ja...Inget jobb alltså. Synd, men vad göra?

Ska på Apoteket sedan som sagt, men tar det efter

läkarbesöket, eftersom jag säkert kommer att få

nått recept från dem också.

Fint väder iaf...Kanske får ta en prommis m. Emmy

senare idag.

Hatar min nya telefon,bara så Ni vet. Värdelös!


Ikväll ska jag försöka räkna lite matte

med mina trasiga fingrar. MÅSTE!


Nä, mer spännande än så här

blir det nog inte en tisdag

som denna...


later.....




Av Sara - 28 april 2008 21:01


Ja visst var det onödigt att jag

fick panik, och sprang och köpte

en ny mobiltelefon idag!


Lämnade in min mobil på PhoneHouse idag

och det skulle ta 2-3 jävla veckor att få den

tillbaka. Till råga på allt fick jag kanske

världens sämsta lånetelefon.

Ja jag vägrar att använda den, så istället för

att först höra mig för med nån jag känner,

om dom kanske hade en mobil till övers;

snubblade jag in på Teliabutiken och sa att

jag skulle ha deras billigaste mobiltelefon, utan

nått pissigt abonnemang.(fast "pissigt" sa jag förstås inte)

Och vips var man ägare till en ful,

utan- några- som- helst -funktioner-Nokiatelefon!

Gick iofs bara på 600 spänn. Men ÄNDÅÅÅÅÅ!!!

Usch!


Nu ska jag gå och parkera om

bilen. Imorgon ska vi lämna datorn till

Joel. Och jag ska till sjukhuset kl. 10.

Sedan blir det till att jobba två nätter igen.

Måste på Apoteket och FK imorgon också...=/


Ja just ja: jag har skolkat från matten idag..Jag borde skämmas!!


Hejdå.




Av Sara - 27 april 2008 23:54



....ett underbart avslut på dagen! ;)


Kram & GodNatt!

Av Sara - 27 april 2008 22:13


Blandade bilder...typ 2002-2006

(Hittade som sagt var en massa bilder

på min gamla dator igår. Snacka om 

minnen...haha.) 

Håll till godo!


 

 this is me alá 2004 =P


en gammal bild på C ;)


hm..flätor och mössa??!


min vän A...2004, då vi pluggade tillsammans =)


jag och Joel, på fääääst


Verra & jag på Olles..Mmm..Jordgubbsdrink!


C...2006, då vi nyss hade träffats =)


 jag, med lugg (!), 2003


--------------------------------------------------------------------------------------









Av Sara - 27 april 2008 22:08


Denna dagen, har varit den bästa på länge!

Fick sovmorgon...Och sedan åkte Emlan till Matfors.


Jag och C hann mysa en massa, käka middag på Biteline,

och sedan möta upp M1 och M2 med respektive

för att gå på bio. Vi såg filmen "21". Ingen höjdare enl.

mig, men kul att hitta på nått iaf.


Sedan åkte vi till Matfors och hämtade hem Emmy.

Man saknar henne verkligen då hon inte är hemma,

men detta var en välbehövlig dag för mitt och C´s

förhållande, kan jag lova!


**********************************

Av Sara - 26 april 2008 22:28


Njae....men vi har fått mycket gjort idag iaf...och stackars farmor/svärmor Karin fick lov att vara här i 5 hela timmar.  *L*

Nu är det ordning i vårt förråd, och det känns skönt.

Nästa lördag går ju flyttlasset, så det kan vara bra att ha rensat bort all skit tills dess.


Har även plockat ner min gamla dator, och håller på att överföra gamla bilder..Lägger upp några här imorgon kanske!

Nä..nu funderar jag starkt på att gå och

lägga mig!  


G´Natt !



Ovido - Quiz & Flashcards