Alla inlägg den 6 april 2008

Av Sara - 6 april 2008 21:52


Ja nu har jag sett 27dresses, m. bla. KatHeigl. Den var nästan för romantisk och gullig för min smak, haha.

Vore jag inte på halvdåligt humör så kanske den hade varit bättre. Jag har fortfarande huvudvärk, trots en massa Ipren och Alvedon. Och kaffe.

Ska gå och lägga mig nu tror jag...

Vore sååå skönt att få första matteprovet avklarat imorgon.. Måste fixa det! Fastän jag är så jävla trött...Jag vill, jag kan, jag ska...*s*


Lotta: Jo, det kanske skulle funka... Men jag hör av mig nått imorgon. Bestäm en dag och tid som passar er andra,så får vi se om vi också kan dyka upp!


G´natt på Er


Av Sara - 6 april 2008 14:47


Vilken trååååkig söndag! Har varit ute en sväng iaf. Promenaden på stan resulterade i nya kläder till Emmy och två matkassar. 

Jag blev väl inte direkt piggare efter duschen, men skönt vare´ ju =)


Veckan som kommer då?

Skola på måndag, ev. matteprov.

Till FK på tisdag.

Kanske ska luncha med Ella och Nils på onsdag.

Matte igen på torsdag.

Fredag??


Lotta: Ja..kanske på tisdag eller fredag?? Vad passar Er ??


Den 15e är det visning av vår lägenhet iallafall. Spännande.

Måste fixa lite så det ser ännu mysigare ut..hehe.

Och så ska vi väl städa ur förrådet nån dag här framöver också.


Nä..man kanske ska ta och fixa lite kaffe....


Hej.

Av Sara - 6 april 2008 09:13


Ja det känns som om jag vore bakis.. Hur orättvist är inte det då? Jag som inte druckit på över 2 år! Hursomhelst har jag ont i huvudet och känner mig allmänt seg..Blir kanske bättre efter en dusch.

C tog sovmorgon idag. Själv är man helt slut efter veckan som gått, men jag kanske kan ta sovmorgon på tisdag jag..*s*


Återkommer.....

Ovido - Quiz & Flashcards