Alla inlägg den 10 april 2008

Av Sara - 10 april 2008 20:44


Min ansökan till Mittuniversitetet är fixad. Ska komplettera m. mitt slutbetyg sedan. Var och pratade m. syon i dag och kollade poäng och sånt. Ser hyfsat ut. Bara att fixa matten nu, och sedan hålla tummarna för att jag kommer in. Sökte lärarprog. också..i andra hand.


Jag har ont i magen..Och har helt tappat matlusten..=/

Imorgon ska jag träffa K. Lunch på CH borde ju gå ner iaf..Dom har ju så goda sallader! Ska bli kul att träffas och prata =)

I helgen ska jag plugga, och så måste vi väl förbereda lite inför den kommande visningen. Får se om vi ska träffa L och "T" också.


Emmy vaknade 06.00 imorse. Jag vaknade av att hon låg på mage och tittade på mig, och log. Sedan började hon buffa på mig och gosa...Hur mysigt som helst! *kärlek*  


Nää..nu ger jag upp för idag. G´natt!




Ovido - Quiz & Flashcards