Alla inlägg den 9 april 2008

Av Sara - 9 april 2008 17:47


Dåligt av mig att inte ha lagt in EN ENDA bild de senaste dagarna. *s*

Här kommer några iaf...på Emmy förstås =)




Av Sara - 9 april 2008 16:32


Jag har fått min första kommentar fr. min käre sambo!! =)


Blev ingen promenad idag. Skitväder! Vi har lekt och haft mysigt här hemma istället..Nu håller jag på att förbereda middagen.

Imorgon kommer min mamma hit och tar hand om Emlan då jag är på skolan.

Hann faktiskt med både FK och att handla lite mat nu på förmiddagen, så då slipper jag tänka på det imorgon.

Ikväll då?? En låååång dusch iaf...=)

Av Sara - 9 april 2008 08:37


Efter att ha legat vaken i sängen i över en halvtimme, med en PIGG Emmy, gav jag upp..haha. Var bara att kliva upp och fixa gröt. Nu är det Tweenies, eller vad de nu heter, på tv. Emmy gillar dem skarpt =) Hon far omkring i gåstolen och jollrar och låter en massa.

Trist väder...och trist att vi inte kunde träffa varken Lotta eller nån annan. Men vi får väl ta en promenad på stan om inte annat.


Återkommer senare ..Ha en bra dag allihop! =)

Ovido - Quiz & Flashcards