Alla inlägg den 1 april 2008

Av Sara - 1 april 2008 20:56


Ja visst är det tisdag idag?? Är så förbannat förvirrad nuförtin´!

Har iaf. jobbat fr. 06.45 till 11.45 idag. Sedan for jag hem och hämtade upp C och Emmy och drog ut till Birsta. Var tvungen att köpa ett överkast och lite andra grejor. Var på Ikea, Rusta, BirstaCity och Ica Maxi. Då vi kom hem var det bara att sätta igång och städa...Svärmor kom hit efter att hon slutat sitt jobb..Putsade våra fönster, busade m. Emlan,och hjälpte oss med städningen. Hon är verkligen guld värd!


Nu ska jag plugga lite, innan jag tar en dusch och skurar duschdörrarna samtidigt. Sedan ska jag trilla i säng fortare än kvickt..Så jävla trött nu.

Har börjat äta en ny medicin också..och det gör inte saken bättre.

Imorgon är det sjukhusbesök, och muntligt eng.prov som gäller..Fun fun fun...eeeh! Men sedan är min eng.pröving klar iaf.!


Ska städa det sista innan jag åker iväg imorgon..Så det är riktigt fräscht innan mäklaren kommer hit. C får ta emot henne ensam eftersom jag är på skolan då. Men jag hoppas att hon tar några fina bilder, och att hon tror att lägenheten blir lättsåld!


Lotta: Ja, kanske jag skulle kunna...Vore trevligt =)


Ja just ja...Fick ett mail igår. Mina jeans är skickade! Kul!

Jag är snart pank..haha. Gud, vad sämst jag är!

Slutbloggat för idag!  G´natt!


Ovido - Quiz & Flashcards