Alla inlägg den 14 april 2008

Av Sara - 14 april 2008 21:43


Ja, snart så...C, T och R har grejat här hela kvällen. Och jag och Emmy har tittat på *s* Nu har vi burit upp en massa grejor på vinden, städat balkongen och så. Så imorgon är det bara att dammtorka, dammsuga och torka golven, innan visningen. Perfekt!


Malin: ..hon fick en cerise tandborste =)


Emmy, idag på BVC, i sin Ramones-tischa som hon fått av farbror Micke =)



Av Sara - 14 april 2008 14:09


Nu har vi varit på bvc..Och Emlan har fått sin första tandborste..hehe.

Blev ingen skola för mig idag. C åkte iväg m. T för att fixa grejor till lghten, och sedan ska dom fixa och dona här hemma, så jag får lov att vara hemma idag. Rätt skönt, men på sedan MÅSTE jag räkna..mycket och snabbt!!!

Har även beställt klipptid nu...På torsdag blir det. Bra bra...för jag har typ världens tjockaste hår nu...och massor av kluvna toppar...=/


later....


Av Sara - 14 april 2008 10:38



Ni skulle sett C´s min då jag berättade vad Emmy gjorde medans han stod i duschen...haha.

Jag stod i köket och pratade i telefon m. Malin. Emmy var i vardagsrummet i sin gåstol. Då jag kikade in satt hon plötsligt och bet på en cd-skiva!!

Jag tog den ifrån henne på en gång förstås, och funderade på vart hon fått tag i den. Vi har ju inga skivor framme som hon ska kunna nå.

¨

Då har hon tydligen tryckt på ps3:an och fått ut skivan( C´s nya spel) =P

Som tur var så gjorde hon inte illa sig på de vassa kanterna, och som tur var verkar det inte ha blivit några repor på skivan..*L*

9

Av Sara - 14 april 2008 10:09



Fick ligga kvar i sängen tills kl . 09.00 idag..Nice =) Jag och Emlan lekte lite med hennes leksaker, och myste och busade.

Nu står C i duschen, och efter lunch ska vi på BVC, sedan ska dom väl greja lite här i lghten medan jag är på skolan.


Jag ska snart få måla på mig ansiktet och kamma håret.=P Ska/MÅSTE beställa klipptid nu i veckan. Dyrt, men nödvändigt!!


Maijsan: Tack för dina kommentarer! Hoppas du också får en fin vecka!

Lotta: Ok..Blir bra det. Om vi ska vara hos dig, vill jag ha paj *s*


Neee..nu blir det kaffe!


Ovido - Quiz & Flashcards