Alla inlägg den 19 april 2008

Av Sara - 19 april 2008 21:41


Ja nu är vi nyss hemkomna från Matfors, och årets första grillning!

Åt, gjorde vi naturligtvis inne,men ändå. Vi blev bjudna på grillad kycklingfilé, kött, haloumi och pilgrimsmusslor..Sallad med bl.a fetaost och granatäpple...Och sist men inte minst: kladdkaka med vit choklad och hallon!  Som tack för att dom alltid ställer upp för oss, fick svärmor och svärfar en varsin mugg, med texten -Världens bästa farmor/Världens bästa farfar...Ja, från Emmy naturligtvis ;)

Alla var där..utom R. Emmy klappade/luggade lille Milton...haha.

Och efter att ha skrattat och busat m. alla, hela kvällen, slocknade hon så fort vi satt oss i bilen då vi skulle åka hem.

 Idag har hon även ätit smörgåsrån för första gången. Var lite skeptisk i början, men efter ett tag verkade hon gilla det =)


Jag har hunnit med att köpa linser idag iaf. Dessutom har jag köpt en ny väska, en scarf, trosor, ett linne och en tröja...=/ Jag är nöjd med köpen, men har inte vågat kolla mitt konto!

Ingen matte idag, alltså..*s*

Och imorgon kommer ju mamma och pappa hit...Sedan ska vi kanske hälsa på J och K..

Nä..nu är jag trött..och mätt. Kanske ska ta och sova lite.

G´Natt!




Av Sara - 19 april 2008 13:53


Ja nu sitter vi här..jag och Emmy. Jag vid datorn, och Emlan på golvet m. sina leksaker. Vi väntar på att pappan ska komma hem, efter att ha burit möbler åt M. Då ska även vi ut i solen en stund. Härligt!

Jag ska fixa nya linser, handla mat..och så har jag hittat en tröja på MQ...Hoppas det finns kvar.


Och Emmy..Min underbara lilla dotter. Vilken kärlek..och vilken lycka!

Helt otroligt att jag är mamma...att jag får vara hennes mamma, och att hon är min dotter. Min och C´s! =)

Jag trodde aldrig att det skulle kännas så här att få barn..Har liksom aldrig fattat vad de andra surrat om. Men nu vet jag!

Och äntligen får jag uppleva det själv.


******



Av Sara - 19 april 2008 11:07


..på en lördag som denna? Ja inte vet jag...Kanske räkna lite matte..hm..KANSKE, sa jag! Ska iaf ta en dusch innan Emmy ska luncha.


Lilla M har äntligen fått sina möbler idag..Kul. Då kanske man blir ditbjuden nått framöver, så man får se hur det blev ;)


Återkommer..

Ovido - Quiz & Flashcards