Alla inlägg den 2 april 2008

Av Sara - 2 april 2008 21:33


Lotta: Ok..kanske vi kan ses nått nästa vecka i stället! =)


Maijsan: Tack för dina kommentarer.  Ska bättra mig på att kommentera i DIN blogg..*L* Ja det var skoj att få ett MVG ju. "Hörs" imorgon ;)


__________________________________________


Hade inte tänkt ta bilen till skolan imorgon, men kom just på att mina matte-böcker ligger i framsätet..Dumt! Då får jag alltså betala parkering plus bensin..jag som just fyllt på busskortet.


Undra vad man ska hitta på i helgen då? Förutom högskoleprovet...Kanske kan klämma in en bio och lite god mat? Fast jag tror jag shoppat upp alla popcorn-pengar redan, haha. Illa! Det är den 2a idag.."Bara" 25 dagar kvar tills nästa utbetalning liksom..


Nä nu ska jag sova...!




MVG

Av Sara - 2 april 2008 17:40


Ja..jag fick ett MVG i engelska-kursen =) Skönt! Läraren tyckte att jag borde göra en prövning på Bkursen också. Lugn nu, tyckte jag! haha.


Medan jag var på skolan hade mäklaren och mäklarassistenten varit här. Dom hade tyckt att lägenheten var jättefin, tagit bilder och så.

Så snart är det på gång på riktigt..=)

Jag är liiiite piggare idag iaf..Men bara lite!

Men Emmy, hon har feber idag hon..Vet inte om hon blivit förkyld eller om det är för att hon börjar få tänder.


Imorgon ska jag räkna matte fr. 8.30...Så jävla trist =/

En annan sak som också är trist, är att jag fick jeansen idag..Fina jeans i fint skick, MEN dom satt inte särskilt bra..många hundra spänn åt helvete liksom..*suck* Får väl försöka sälja dom vidare kanske.


Återkommer..


Ovido - Quiz & Flashcards